Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
ManşetlerResmi İlan

42 KALEM TEMİZLİK, GİYİM, YİYECEK VE DEZENFEKSİYON MALZEMESİ ALIMI ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ

42 KALEM TEMİZLİK, GİYİM, YİYECEK VE DEZENFEKSİYON MALZEMESİ ALIMI
ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ

42 Kalem Temizlik, Giyim, Yiyecek ve Dezenfeksiyon Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/106565

 

1-İdarenin
a) Adı : ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ
b) Adresi : 15 TEMMUZ MAH. OTOGAR CAD. NO:3 50400 ÜRGÜP/NEVŞEHİR
c) Telefon ve faks numarası : 3843414031 – 3843414927
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 42 Kalem Temizlik, Giyim, Yiyecek ve Dezenfeksiyon Malzemesi Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 42 Kalem Temizlik, Giyim, Yiyecek, Dezenfeksiyon Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ürgüp Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği faks numarasına veya elektronik posta adresine yapılacak resmi sipariş yazısı ile yapılacak bildirimlerinde belirtilen teslim tarihine istinaden 60 (altmış) gün içerisinde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihe müteakiben

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 22.02.2023 – 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ürgüp Devlet Hastanesi Toplantı Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
Teknik Şartnamenin 3. Kalem Çamaşır Yumuşatıcısı için belirtilen ISO-9001-2008 Kalite Yönetim Belgesi, 14001-2004 Ulusal Çevre Yönetimi Sistemi Standart Belgesi, 18001-2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi, 22005-2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Kalite Belgelerine uygun üretilmiş olmalıdır.
Teknik Şartnamenin 6. Kalemi için TSE Belgesine sahip firmalar tarafından üretilmiş olmalıdır.
Teknik Şartnamenin 32. Kaleminde bulunan ürün için TSE Belgesi olmalıdır.
Teknik Şartnamenin 34. Kalemi için Tablet Tuza ait fiziksel ve kimyasal özellikleri gösteren, bağımsız bir laboratuvar veya tuzun üretildiği fabrikanın, ilgili bakanlıkça sertifikalandırılmış(Tarım Bakanlığı vb.) laboratuvar tarafından onaylanmış, analiz sonuç belgesi teklif dosyasında sunulacaktır.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Tüm Kısımlar

Belge Adı Açıklama
TSE Belgesi Şartnamenin 32. Kaleminde.
ISO-9001-2008 Kalite Yönetim Belgesi, 14001-2004 Ulusal Çevre Yönetimi Sistemi Standart Belgesi, 18001-2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi, 22005-2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Kalite Belgelerine uygun üretilmiş olmalıdır. Şartnamenin 3. Kaleminde
Analiz Sonuç Belgesi Şartnamenin 34. Kaleminde

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Hesaplamada Kullanılacak Formül:Sıralamaya Esas Teklif Fiyatı= Geçerli En Düşük Teklif Fiyat X (Alınabilecek En Yüksek Puan(100) / İstekli TP)
İsteklinin Toplam Puanı ve Sıralamaya Esas Teklif Fiyatı hesaplanırken;
İstekli Toplam Puan (İstekli TP) = ( (En Düşük Teklif Fiyatı / İsteklinin Teklif Fiyatı) X İdarece girilen Teklif Fiyat Puanı ) + Fiyat Dışı Unsur Puanı
Sıralamaya Esas Teklif Fiyatı= Geçerli En Düşük Teklif Fiyat X (Alınabilecek En Yüksek Puan(100) / İstekli Toplam Puan)
Teklif Fiyat Puanı:90
Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı:10
Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi:Var/Yok Durumu
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 10 )
Aşağıda belirlenen kriterin “Var” seçilmesi halinde mi, “Yok” seçilmesi halinde mi puan alınacağı belirlenmiş olup; istekli tarafından belirlenen kritere ilişkin “Var” veya “Yok” seçimlerinden biri yapılabilecek ve seçimin puan alınacağı belirtilen seçimle örtüşmesi durumunda istekliye belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı:Yerli Malı Belgesi
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?:Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?:Hayır
Nispi Değeri:Var olanlara puan uygulanacak

Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Yerli Malı Belgesi 10

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu